Τρίτη, Δεκεμβρίου 8

Καλωσορίσματα...

Πόσο καιρό έφερνα στο μυαλό μου να κάνω κάτι όπως αυτόν εδώ τον χώρο...πάντα όμως κάτι με προλάβαινε, κάτι μου άλλαζε την ιδέα...κάτι κάτι κάτι...και όπως σχεδόν γίνεται πάντα, άφηνα πίσω αυτό που ίσως θέλω για κάτι άλλο!!!

Καλωσορίσατε λοιπόν, στον λίγο ιδιαίτερο αυτό χώρο για εμένα!!!

Σαν προειδοποίηση : οι σκέψεις θα είναι ανάκατες....πληθώρες και πολλές φορές ίσως και ακαταλαβίστικες...φαντασία και υπο(επί)μονή θα χρειαστεί...

Για εμένα θα είναι καλή συντροφιά το ίδιο εύχομαι για όποιον τυχόν μπει στον κόπο να του ρίξει μια μικρή ματιά.

Εύχομαι οι νύχτες να γίνουν ακόμη πιο μυστηριώδης και οι σκέψεις λιγότερο βασανιστικές!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικά...

Πάρτε το σαν ψυχαναλυτικό χώρο... ή σαν ότι μου ρθει ας κατεβάσει, πάντως εδώ μέσα θα ειπωθούν πολλά μπερδεμένα πράγματα και πολλές νυχτερινές σκέψεις!! Λατρεύω την νύχτα και πολύ περισσότερο την συντροφιά της!!

Αγαπάμε...

Λατρεύουμε...

Ιστορικό σκέψεων



Αναγνώστες